lørdag den 20. august 2011

Er marathonløber! Jeg gjorde det!

13 kommentarer:

  1. STORT tillykke - flot arbejde.

    Susanne

    SvarSlet
  2. Også et stort tillykke skal der lyde her fra :)

    / Tommy

    SvarSlet
  3. Hvilken viljestyrke!
    Magefuldt mod.
    Gedigen gennemførsel.
    Stort stort er det.
    TILLYKKE

    SvarSlet
  4. Jeg junne ikke har sagt det bedre end Pernille. Kæmpe tillykke, du seje kvinde! Og JEG vil have flere detaljer!!!!!

    SvarSlet
  5. Jeg er fuld af beundring. Godt kæmpet og stort tillykke herfra.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke herfra. You did it! ;-D Alle de km, som du har løbet, al det arbejde du har lagt i træningen. Og du nåede dit mål. Det er SÅ flot og du er SÅ SEJ.
    Og når du er kommet dig, skal vi have ALLE detaljerne.
    Stort knus

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med det - håber det var en fantastisk oplevelse og jeg glæder mig rigtig meget til at få en lang beretning om dit løb og dine oplevelser undervejs. Yep nu er du marathonløber :-).
    Knus Gitte

    SvarSlet
  8. Yippiiiiiii :)Du er da bare SÅ sej!

    SvarSlet
  9. Flot, og tillykke :-)
    Men jeg tænker allerede på hvordan du har det og det du skal igennem i morgen

    SvarSlet
  10. RESPEKT! Og stort til lykke :o)

    SvarSlet
  11. HURRAAAAAAAAAAAAAA
    SÅ flot - glæder mig til at høre mere når din 40 personers buffet er overstået!!

    SvarSlet
  12. Du KUNNE!!! Tillykke
    Var tiden OK, og overlever du ?

    SvarSlet
  13. Tillykke, det er dejligt at læse, at det lykkedes for dig.

    SvarSlet