onsdag den 4. august 2010

Nej, nej, nej

Hvem er det der er begyndt at slukke lyset og trække solen ned så tidligt????

Så man skal tænde elektrisk lys kl 22 om aftenen når det retteligt burde være lyst endnu????

Hvor fanden blev de der helt ustyrlig lyse finske aftener af, hvor jeg sad udenfor og læste kl midnat uden lys???????

Det er bare for tarveligt. Nedlægger veto mod efterårs fornemmelser!! Det er kun August måned, som efter loven anses for en sommermåned!

Jeg prøver desperat at få passet 4 gange løb om ugen og hver gang bliver det saboteret af omstændigheder jeg ikke kan styre.
For jeg kan jo ikke bare lade børnene eller den bedre halvdel sejle deres egen sø. Jo til dels, men så er der sygdom eller praktiske ting jeg er nødt til at ordne - og vups så er dagen gået og aftenen med.

Jeg får altid løbet 3 gange, men føler at hvis jeg løb 4 gange så kunne jeg jo få lidt ekstra km i sækken. Synes at for at være rigtig seriøs så burde jeg nærmest løbe hver dag, og hvis ikke det så i det mindste 4 gange.

Det er jo også min egne kvalitets-alene-tid hvor jeg ikke er nogens mor, kone eller noget som helst andet end mig selv og mine tanker. Hvor jeg mærker min krops styrke. Hvor jeg overvinder mine grænser.

Morgenløber bliver jeg vist heller aldrig (som så mange andre....), jeg står frivilligt tidligt op men bruger så tiden på morgenmad, tedrikning og liiiiiiiige læse lidt. Hvis vejret er til det sidder jeg på altanen med udsigt over haven gennem træerne ned til hestefoldene på den anden side af åen.

Så i dag løb jeg ikke, og samvittigheden er sort som kul for så bliver det i morgen, fredag og hvad så med den lange tur....??

2 kommentarer:

  1. Selvom nætterne ikke er lige så lyse i Danmark, så er der dælendylme også nogen der er begyndt at rode med knapperne hernede. Giiiider det ikke. :(

    SvarSlet
  2. Been there, done it, didn't work.... men kun nogen gange. Heldigvis. Du skal nok få has på de 4 pas om ugen. Gætter på, at du bare skal have lidt indkøringstid. Og være tilbage fra ferie-rejse-tid. Sådan rigtigt, hvor alt kører i deres (næsten) vante rammer. For jeg har nemlig besluttet, at jeg OGSÅ skal have 4 ture om ugen. Både fordi DU gør det(så det gør du! :-) ) og så fordi jeg åbenbart kan mere, end jeg troede. Altså sådan efter Etape Bornholm. ;-D
    Hvad er det iøvrigt for et løb du har meldt dig til d. 12. sept?
    Knus Katrine

    SvarSlet